Kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen over de KWF Loterij

icon

Contact met KWF Loterij

Voor een snel antwoord bel je 0900 - 202 00 41 (gebruikelijke belkosten) ma t/m vr van 9.00 - 17.00 uur.

Wat is mijn lotnummer?

Je lotnummer is een unieke combinatie van 11 cijfers. Speel je automatisch elke trekking mee? Dan vind je jouw lotnummer op je bankafschrift. Doe je één keer mee? Dan krijg je voor de trekking een bericht met jouw lotnummer.

Wanneer is de trekking?

Aahh…de spanning van een loterij! Je maakt elke tweede dinsdag in januari, april, juli en oktober kans op prachtige prijzen. De volgende 4 zijn op:

  • 13 april 2021
  • 13 juli 2021
  • 12 oktober 2021
  • 11 januari 2022

Voor welke trekking koop ik loten?

Je wilt natuurlijk weten wanneer je op welke prijzen kans maakt! Dit zijn de verkoopperiodes:

  • Trekking 13 april 2021 - Loten te koop van 1 januari 2021 t/m 31 maart 2021
  • Trekking 13 juli 2021 - Loten te koop van 1 april 2021 t/m 30 juni 2021
  • Trekking 12 oktober 2021 - Loten te koop van 1 juli 2021 t/m 30 september 2021
  • Trekking 11 januari 2022 - Loten te koop van 1 oktober 2021 t/m 31 december 2021

Let op! Het duurt ongeveer 4 werkdagen voordat je eerste betaling is verwerkt, als je via een machtiging betaalt. Het kan dus zijn dat je eerste betaling net buiten de verkoopperiode valt, en je meespeelt in de trekking daarna. Doe je 1 keer mee via iDeal? Dan betaal je meteen en maak je kans op prijzen in de eerstvolgende trekking. Bel of mail gerust met ons als je hierover vragen hebt!

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Winnaars krijgen per e-mail (binnen 2 dagen na de trekking) of brief (binnen 2 weken na de trekking) persoonlijk bericht over hun prijs. Je kunt ook checken of je hebt gewonnen op kwfloterij.nl/uitslagen

Hoe krijg ik mijn prijs?

Je hebt gewonnen, gefeliciteerd! Je ontvangt je prijs altijd binnen 4 weken na de trekking. Een eerste bericht met felicitaties en informatie over je prijs krijg je binnen 2 dagen per e-mail. Of binnen 2 weken per brief, als we geen e-mailadres van je hebben.

Wanneer wordt de betaling afschreven van mijn rekening?

Speel je automatisch met elke trekking mee? Dan schrijven we elke 3 maanden jouw bijdrage af van je rekening. Dit gebeurt rond de 15e van de maand. In welke maand? Dat hangt af van wanneer je deelnemer werd. Maar je betaalt altijd 1 keer per kwartaal en niet meer dan 4 keer per jaar.

Per 1 juli passen we het moment van afschrijven aan. Je betaalt dan altijd in de maanden januari, april, juli en oktober.

Op mijn bankafschrift zie ik Mollie staan. Wie is Mollie?

We gebruiken de betaalservice Mollie Payment. Zij schrijven voor de KWF Loterij het geld af.

Hoe kan ik mijn deelname aan de KWF Loterij opzeggen?

Ook al speel je automatisch elke trekking mee, je zit nergens aan vast. Het zal ons hart breken, maar je kunt op elk moment jouw steun stoppen. Dat regel je het snelst door tijdens kantooruren te bellen naar 0900 - 202 00 41 (gebruikelijke belkosten). Of gebruik het formulier op onze contactpagina (dit duurt iets langer). We schrijven geen bedragen meer van je rekening vanaf het moment dat jouw deelname is geannuleerd.

Wat loop je mis als je stopt met spelen? - Je kunt geen prachtige prijzen meer winnen. - Je draagt niets\, of minder\, bij aan een beter leven voor mensen met en na kanker.

Ik heb mijn deelname opgezegd, maar krijg wel een bericht over de volgende trekking. Is mijn opzegging verwerkt?

Allereerst, wat jammer dat je stopt met meespelen! Je maakt nog een laatste keer kans op mooie prijzen, als je in de afgelopen 3 maanden betaalde voor je lot(en) en je daarna je deelname hebt gestopt. De loten voor deze trekking heb je betaald. En dus speel je nog een keertje mee! We schrijven natuurlijk vanaf de opzegging geen bedragen meer af van je rekening.

Zijn er kosten verbonden aan de prijzen?

De prijzen worden aangeboden door sponsoren. Zo gaat zoveel mogelijk geld naar goede zorg voor kankerpatiënten en levensveranderend onderzoek.

Ik heb alles gelezen, maar heb nog steeds een vraag. Waar kan ik die stellen?

We hoopten natuurlijk dat je vraag hier al was beantwoord. Maar stiekem vinden we het ook leuk om met je in contact te komen. Dus stuur gerust een mail naar loterij@kwf.nl. Dan helpen we je verder!

Deelname wijzigen

Wil je je deelname wijzigen of je steun stoppen? Dat regel je het snelst door te bellen naar 0900 - 202 00 41 (gebruikelijke belkosten) of gebruik het formulier.

Vul het formulier in